חמישה סוגי עיסויים שכדאי לכם להכיר

קבלת עיסוי יכולה להיות פינוק נחמד כאשר יש לנו יום קשה או דרך נפלאה לחגוג את יום ההולדת או את יום הנישואים שלנו. ישנם סוגים מגוונים מאוד של עיסויים וחשוב שנכיר את כולם. 5 סוגי העיסויים שהכי כדאי לנו להכיר הם:

חמישה סוגי עיסויים שכדאי לכם להכיר

קבלת עיסוי יכולה להיות פינוק נחמד כאשר יש לנו יום קשה או דרך נפלאה לחגוג את יום ההולדת או את יום הנישואים שלנו. ישנם סוגים מגוונים מאוד של עיסויים וחשוב שנכיר את כולם. 5 סוגי העיסויים שהכי כדאי לנו להכיר הם:

עיסוי שוודי,עיסוי רקמות, עיסוי תאילנדי, עיסוי רפלקסולוגיה , עיסוי רגליים.

עיסוי תאילנדי

עיסויים אלו יכולים לאפשר לנו לרענן את ההרגשה האישית שלנו כך שנרגיש הרבה יותר. העיסויים יכולים לשדרג את איכות החיים שלנו באופן המשמעותי וכדאי לנו לקבל עיסוי לפחות פעם אחת בשנה ואפילו בתדירות הרבה יותר תכופה וגבוה מכך.

למה כדאי לנו לקבל טיפול ממעסה מקצועי?

כאשר אנחנו רוצים לקבל עיסוי כדאי לנו לקבל אותו ממעסה מקצועי ובעל ניסיון.תחום העיסויים תופס תאוצה בשנים האחרונות בישראל ומקבל מודעות רבה ניתן לראות שיותר ויותר עסקים נפתחים סביב התחום הבועט הנ"ל, מטפלים רבים לא מחזיקים ברשותם קליניקה פרטית משלהם כלל , אלה נעזרים בשירות קליניקה להשכרה ושם מקבלים את מטופליהם , את הקליניקה הם שוכרים לפי זמן התורים אשר נקבעו מראש.

איזה סוגי עיסוי הישראליים הכי אוהבים?

סוג העיסויים שישראלים הכי אוהבים הינם עיסויים מסוג שוודי ותאילנדי. עיסויים אלו הינם עיסויים נעימים מאוד הכוללים בדרך כלל עיסוי של הגב, הגב התחתון הגפיים ועוד. עיסויים מהסוג הזה יכולים לשחרר את השרירים שלנו אם הם נתפסו ויכולים לסייע לנו להירגע ולהרגיש טוב יותר. חשוב לציין שכאשר אנחנו רוצים לקבל טיפול עיסוי חשוב שנציין בפני המעסה על בעיות בריאות רלוונטיות שיש לנו כמו מחלות לב, מחלות נשימה, אלרגיות (בגלל השמן שעושים בו שימוש בזמן העיסוי), שברים קודמים שסבלנו מהם, בעיות גב או בעיות של דלקות. כאשר המעסה שלנו יהיה מודע להיסטוריה הרפואית שלנו הוא יוכל להעניק לנו טיפול עיסוי שיביא לנו יותר תועלת ויסייע לנו להרגיש הרבה יותר באופן משמעותי וניכר מבחינה פיזית ומבחינה רגשית.

איך עיסויים יכולים לשפר את איכות החיים שלנו?

עיסויים יכולים לשפר מאוד את איכות החיים שלנו. כל החיים אנחנו רגילים לעבוד קשה מאוד ויש לנו מעט מאוד רגעי מנוחה. כאשר אנחנו מרגישים שכבר אין לנו כוח לכל משימות החיים כדאי לנו לפנק את עצמנו ולקבל טיפולי עיסוי. טיפול זה יאפשר לנו להתחבר לרוגע הפנימי שלנו ולשקט הפנימי שלנו. הטיפול יסייע לנו לחבר באופן מלא בין החוויות של הגוף והנפש שלנו כך שנוכל להיות חזקים יותר במהלך חיי השגרה השוטפים שלנו. טיפול זה יכול להיות הדרך שלנו להעניק לעצמנו מתנה קטנה ותשומת לב. כל עיסוי יכול לעזור לנו ובמיוחד עיסויים מסוג שוודי או תאילנדי,  עיסוי בשמנים, עיסוי רקמות או עיסוי לכפות הרגליים או לפנים שלנו.