בעולם המודרני, חרדות וסטרס הפכו לחלק בלתי נפרד מחיינו. גורמים רבים תורמים לכך, ביניהם עומס עבודה, לחץ חברתי, קשיים כלכליים ועוד. התמודדות ממושכת עם חרדות וסטרס עלולה להוביל לבעיות בריאותיות רבות, הן פיזיות והן נפשיות.

המשך קריאה…

כבר מגיל צעיר, אנו לומדים כי מגע עשוי להקל על הכאב. כאשר אנו מקבלים מכה בגיל צעיר, באופן אוטומטי אנו מושיטים את הידע למקום שבו קיבלנו מכה על מנת לגעת, לשפשף או ללטף את המקום על מנת להקל על הכאב. לעיסוי יש כח ריפוי משמעותי מאוד וניתן לראות שמשתמשים בו בכל רחבי העולם ועוד המשך קריאה…

שיטת העיסוי היא טכניקה הנעוצה בתרבויות העתיקות, הן הסינית והן המצרית ויש לה עדויות עוד בשנת 2700 לפני הספירה. לפי האגדה, יוליוס קיסר נהנה לקבל מדי פעם עיסוי מפנק ומחלים. המילה הלועזית לעיסוי, מסאז׳, באה מן המילה היוונית ״masso״ שפירושה ״לטפל, לגעת או לעבוד עם הידיים כדי ללוש בצק״.

המשך קריאה…

עיסוי, הוא אחת השיטות העתיקות והבטוחות ביותר להבטחת בריאות טובה. עיסוי כרוך בהפעלת לחץ על השרירים ועל הרקמות הרכות של הגוף על ידי שימוש בידיים, באצבעות, באמות, במרפקים או ברגליים. העיסוי משפר את זרימת הדם בגוף ובכך מקל על הכאב ומפחית מתח, דיכאון וחרדה. המטפלת המעסה יכולה להשתמש בצורות שונות של טכניקות עיסוי כמו חבטות, תנועות מעגליות, לישה, הקשה או רטט, תלוי בצרכים ובמצבו הפיזי של המטופל.

המשך קריאה…

אנשים בוחרים בעיסוי בדרך כלל כדי להירגע ולשפר את הרווחה הכללית, או כדי לטפל בבעיה מסוימת, כגון כאב או טווח תנועה מוגבל. מחקרים מצאו שהטיפול בעיסוי עשוי לתרום לשתי המטרות הללו גם יחד.
המשך קריאה…

כיצד עיסוי תאילנדי וטיפולים לניקוי הגוף תורמים לבריאות

אם בעבר היה נהוג לרוץ לרופא בהקשר של בעיות רפואיות או כאב, בשנים האחרונות רבים פונים לקבלת טיפולים ייחודים הכוללים שיטות עיסוי המסייעים לשיפור הכאב בצורה משמעותית. ניתן למצוא מספר רב של שיטות עיסוי כאשר כל אחת מהשיטות תורמת תרומה משמעותית לשיפור המצב הבריאותי ומבוססת על שיטה שונה.

המשך קריאה…

אם אתם מחפשים ימי גיבוש לעובדים ורוצים להיות מקוריים במיוחד, למה שלא תפנקו אותם בעיסוי תאילנדי שכולם אוהבים? אנחנו בטוחים שזה יהיה הרבה יותר זול מאשר להטיס את כולם לתאילנד ושכולם ייהנו. אתם מוזמנים להמשיך לקרוא ולגלות למה מגיע לעובדים שלכם עיסוי תאילנדי. ובמילים אחרות – אם אתם לא מגיעים לתאילנד (למשל במסגרת ימי גיבוש לעובדים ) אין שום סיבה שתאילנד לא תגיע אליכם.

המשך קריאה…

בתקופת ההיריון, עולות לאישה תהיות לגבי מה מותר ומה אסור. ביו כל האזהרות של שתיית מוגזמת של קפה, אכילת סושי, רווחת גם האמונה כי עיסויים אסורים בתקופת ההיריון.  המאמר הבא נועד להרגיע את החששות ולגרום לנשים ההריוניות  להרגיש טוב יותר. הרי מתי האישה צריכה פינוק אם לא בתקופת ההיריון?

המשך קריאה…

שום ביקור בתאילנד אינו שלם בלי טיפול בעיסוי תאילנדי מסורתי.

זרים הרגילים לחשוב על עיסוי כשירות יוקרה ישמחו לראות כי בתאילנד, זה יכול להיות לאמיתו של דבר כמו כל היצע שירותים אחר. המשך קריאה…

חמישה סוגי עיסויים שכדאי לכם להכיר

קבלת עיסוי יכולה להיות פינוק נחמד כאשר יש לנו יום קשה או דרך נפלאה לחגוג את יום ההולדת או את יום הנישואים שלנו. ישנם סוגים מגוונים מאוד של עיסויים וחשוב שנכיר את כולם. 5 סוגי העיסויים שהכי כדאי לנו להכיר הם:

המשך קריאה…