כיצד עיסוי תאילנדי וטיפולים לניקוי הגוף תורמים לבריאות

אם בעבר היה נהוג לרוץ לרופא בהקשר של בעיות רפואיות או כאב, בשנים האחרונות רבים פונים לקבלת טיפולים ייחודים הכוללים שיטות עיסוי המסייעים לשיפור הכאב בצורה משמעותית. ניתן למצוא מספר רב של שיטות עיסוי כאשר כל אחת מהשיטות תורמת תרומה משמעותית לשיפור המצב הבריאותי ומבוססת על שיטה שונה.

כיצד עיסוי תאילנדי תורם לשיפור הבריאות

אם קודם לכן הזכרנו את התרומה המשמעותית של עיסוי תאילנדי לשיפור המצב הבריאותי, הרי כעת נציין כי באמצעות העיסוי התאילנדי ניתן לפתוח את הנקבוביות בעור ולסלק את תאי העור המתים וכן להאיץ את זרימת הדם ללב ולהביא לשיפור תפקוד כלי הדם. יתרה מכך, עיסוי גורם לזרוז חומרים בגוף ואחראי לפיזור הצטברות של חומצת חלב מהשרירים- דבר הגורם להופעה של כאב בשרירים.

יש לבחור את שיטת העיסוי בהתאם למצב הרפואי

ניתן למנות מספר שיטות עיסוי כמו למשל עיסוי שוודי, עיסוי סיני, צרפתי או גרמני, כאשר את שיטת העיסוי המתאימה ביותר יש לבחור בהתאם למטופל. כך לדוגמא אם אדם מגיע לטיפול טרם יום העבודה, ההמלצה היא לבחור בשיטת עיסוי אשר התוצאה שלה תגרום לו להתרענן. במקרה הזה, המטרה היא לגרום לו להתרענן לקראת יום העבודה. מאידך, אם מדובר בעיסוי המתבצע בסיומו של יום העבודה ,הרי ניתן לבחור בעיסוי הנועד להרגיע את כל המערכות בגוף.

ספורטאים רבים מגיעים למרכזי עיסוי במטרה לקבל עיסויים שונים כל מנת להכינם לקראת הפעילות הספורטיבית. עיסויים מהסוג הנ"ל יתמקדו בהכנה של הגוף לקראת הפעילות ובסיומה של התחרות יהיה ניתן להגיע לקבלת טיפול מרגיע ונעים.

הזכרנו את העובדה כי עיסוי תורם רבות לשיפור המצב הבריאותי, ולכן חשוב מאד להקפיד ולהגיע לפחות פעם אחת בשבוע לקבלת עיסוי מקצועי מטעם מומחים בתחום. בעת העיסוי המעסה שם דגש על טכניקות שונות אשר מסייעות להזרמת הדם וכוללות לחיצות, לישה, שחרורים או הנעות מרפקים.

היתרון המשמעותי של עיסוי בהשוואה לשיטות טיפול אחרות היא כי עיסוי פועל במגע ישיר על השרירים והדבר מאפשר להזרים אנרגיות חדשות לגוף. עיסוי מסייע בפתיחת כל הערוצים החסומים בגוף והדבר מביא לשיפור זרימת האנרגיה וכתוצאה מכך משתפרת התחושה.

על מנת ליהנות מתרומה משמעותית לבריאות חשוב לבחור מקום איכותי

על מנת ליהנות מעיסויים שונים ושלל טיפולים לניקוי הגוף ההמלצה היא לבחור מקום איכותי אשר שם דגש על צוות מטפלים מקצועי אשר יש ביכולתם לבצע את הטיפול בהתאם לדגשים המתאימים לכל מטופל. בחירת מקום אשר מאחוריו מוניטין רב ומטופלים מרוצים יסייע רבות לשחרור הגוף והתוצאה תהיה שיפור משמעותי בתפקוד.