ישראל היא מרכז תיירותי. עם למעלה מ-3.5 מיליון אנשים שבאים מכל העולם, בכל שנה, כדי לראות את מה שיש לה להציע – ישראל מספקת שלווה לנפש ולנשמה.

יש רשימה ארוכה של דברים לעשות בישראל והרבה אנשים מתכננים מראש, משתוקקים להבטיח שהם לא יפספסו את הדברים הנהדרים שיש לארץ הקודש להציע.

יחד עם זאת, בד"כ, כשמתכננים חופשה, אנשים יותר מתמקדים באטרקציות תיירותיות שהם רוצים לראות במהלך היום כמו הכותל המערבי, מצדה או העיר העתיקה של ירושלים. מה שלרוב אנשים מפספסים זה המעמסה שהאטרקציות השונות גובות מגופם.

מסאז' תאילנדי בתל אביב

מה שבדרך כלל קורה זה שאנשים חוזרים מחופשה וכשנשאלים "איך הייתה החופשה שלכם?" התגובה היא לרוב "אני צריך חופשה מהחופשה". הסיבה היא שרוב הנופשים לוקחים עימם כבודה גדולה למרות שחופשתם קצרה וזה מכביד על גופם ולעיתים קרובות גורם להרבה לחץ ומעמסה על הגוף.
החלק הגרוע ביותר הוא שאנשים שהם לחוצים, לרוב לא יהנו מהפוטנציאל שהחופשה טומנת בחובה.

אבל מה ניתן לעשות כדי לפתור את הבעיה? אחרי כל אתם רוצים לוודא שארזתם מספיק דברים הכרחיים לחופשה שלכם.

התשובה היא למעשה די פשוטה: מסאז' תאילנדי. בשונה משיטות המסאז' המקובלות, מסאז' תאילנדי ידוע בכך שהוא מרגיע ע"י כך שהוא משחרר אנדורפינים, מפיג מתח מהגוף ומביא למצב נפשי ופיזי רגוע שלא רק יעזור לכם עם הכאבים שנגרמים מביקור של יום שלם באתרים תיירותיים אבל גם יעזור לכם להגיע למצב של רגיעה ונפש נטולת לחץ שיביא לכך שיותר תהנו בשאר החופשה שלכם.
עיסוי בתל אביב ממוקם בסמוך למלונות גדולים ואטרקציות תיירותיות, מהיר וקל, ובדיוק הדבר שישנה את תשובתכם מ"אני צריך חופשה מהחופשה" ל-"פשוט מושלמת".