סוד הקסם של העיסוי התאילנדי

מי מאיתנו לא מרגיש את המתח בחיי היום יום? הרי כולנו יודעים לומר שיש תקופות שבהן אפילו אין לנו זמן לעשות ספורט או לאכול בצורה בריאה מרוב שאנחנו לחוצים ועסוקים. אם זה נשמע לכם מוכר אתם בוודאי תוהים מה כדאי יהיה לעשות בנידון ומה יוכל להרגיש אתכם, אז למה שלא תחשבו על עיסוי תאילנדי? הסברה הרווחת היא שהעיסוי התאילנדי אומנם הומצא בהודו לפני כ2500 שנה, אך משם הוא נדד לתאילנד וגם שמו שונה. עיסוי תאילנדי זו בדיוק הדרך שתוכל להרגיע אתכם ובהחלט כדאי שתתרגלו להעניק לעצמכם כמה רגעים של שקט ושלווה.

יתרונות עיסוי תאילנדי

מי מאיתנו לא מרגיש את המתח בחיי היום יום? הרי כולנו יודעים לומר שיש תקופות שבהן אפילו אין לנו זמן לעשות ספורט או לאכול בצורה בריאה מרוב שאנחנו לחוצים ועסוקים. אם זה נשמע לכם מוכר אתם בוודאי תוהים מה כדאי יהיה לעשות בנידון ומה יוכל להרגיש אתכם, אז למה שלא תחשבו על עיסוי תאילנדי? הסברה הרווחת היא שהעיסוי התאילנדי אומנם הומצא בהודו לפני כ2500 שנה, אך משם הוא נדד לתאילנד וגם שמו שונה. עיסוי תאילנדי זו בדיוק הדרך שתוכל להרגיעאתכם ובהחלט כדאי שתתרגלו להעניק לעצמכם כמה רגעים של שקט ושלווה.

למה אפשר לצפות מעיסוי תאילנדי?

ראשית, כדאי לדעת שיש הרבה מאוד סוגים של עיסויים ושנית, כאשר מדברים על עיסוי תאילנדי מדברים על עיסוי שמתבצע עם בגדים. העיסוי מתבצע כאשר המטופל שוכב על הרצפה בבגדיו ואילו המעסה מתחילה לעסות וללחוץ על נקודות שונות באזורי הגוף. מתבצעת הנעת מפרקים, דבר שגורם לכך שהעיסוי התאילנדי מזרים מאוד את הדם אך תוך כדי גם מרגיע את הגוף. לכן זה לא מפתיע שאנשים שכבר ניסו פעם אחת עיסוי תאילנדי לא חושבים פעמיים לפני שהם מזמינים שוב שירות שכזה.

עיסוי תאילנדי בתל אביב

עיסוי בבית הלקוח

לא אחת קורה שאנשים אומנם רוצים ליהנות מעיסוי תאילנדי אך לנסוע למקום שבו אפשר לעבור חוויה כזאת, לחכות שם בתור ואז לחזור הביתה זה כבר יוצא בזבוז זמן גדול מידי. לכן כדאי לדעת שיש היום יש אפשרות גם לעשות עיסוי בבית כי יש לא מעט מעסים ומעסות שמציעים את השירות הזה, אז למה לחשוב פעמיים? זה ייתן לכם כמה רגעים של שקט מהעבודה, מהילדים ומכל מה שאולי מכביד עליכם, דבר שיעזור לכם לחדש את האנרגיות.עיסוי עד הבית זה מסוג אותם הדברים שאחרי שעושים אותם פעם אחת כבר אי אפשר לוותר על החוויה הזאת, אז למה אתם מחכים? אתם לא צריכים לצאת מהבית, לנהוג, לחפש חניה או להתעייף בדרך כי אתם נשארים בסביבה הטבעית שלכם ומקבלים פינוק מושלם.

איך לבחור מעסים מקצועיים?

בין אם אתם מעדיפים שאישה תעשה לכם עיסוי ובין אם אתם מעדיפים שזה יהיה גבר, כדאי לבדוק אל מי אתם פונים. יש הרבה מאוד אנשי מקצוע שישמחו לתת לכם שירות כזה אך לא בטוח שכולם מגיעים עם מספיק ניסיון ועם כל הרגישות שצריך. לכן כדאי שתקראו תחילה דבר או שניים אודות איש המקצוע שאליו אתם מתקשרים כי המטרה צריכה להיות בחירת מעסקים כמה שיותר מקצועיים. חוויה כזאת ניתן לעבוד לפחות פעם בשבוע ומהר מאוד תרגישו כיצד העיסוי התאילנדי תורם לחיי היום יום שלכם. אתם תרגישו לא רק יותר רגועים נפשית אלא גם הרבה יותר משוחררים מבחינה פיזית וזה מומלץ בחום.