במציאות החיים המערבית היום-יומית, לחצים הינם חלק בלתי נפרד מהשגרה. עבודה, לימודים, ילדים, משפחה. כל אלו מסבים לנו אושר רב, אך גם לא מעט רגעי דאגה ולחץ. בדיוק במקום הזה נכנס עולם העיסויים לחיינו, ובראשו, העיסוי האהוב כל כך על הישראלים – עיסוי תאילנדי. מהו אותו עיסוי קסום, המצליח לעורר שלווה וכוחות אצל אנשים כה רבים? כיצד הוא מתבצע? והאם, בכדי לזכות למגע המענג, יש צורך לטוס 10 שעות עד למדינה האסייתית הרחוקה? על כל השאלות נשמח לענות לכם בשורות הקרובות.

עיסוי תאילנדי – מעט רקע היסטורי
נתחיל, ברשותכם, במעט היסטוריה: עיסוי תאילנדי, למרבה הפלא, הוא כזה המבוסס על פילוסופיות רפואיות דווקא מהשכנה הסינית. עיקרו טמון בשיטה מוכרת להשגת איזון אנרגטי כולל הידועה בשמה "יין-יאנג". התאילנדים פשוט הוסיפו מספר שיטות פעולה מקוריות משלהן, ו"לקחו בעלות" על העיסוי הנפלא, שעדויות לו קיימות כבר מאות שנים.העיסוי התאילנדי מתאפיין במגע ישר בין המעסה למטופל באמצעות מפרקי ידו (בעיקר), כאשר בעיסוי האותנטי והמקורי אין כל שימוש בשמנים, קרמים או תכשירים למיניהם. העיסוי, הנמשך לרוב בין ארבעים דקות לשעה, עובר על מרבית חלקי הגוף, לרבות חלקי הגב השונים, הרקמות, הרגליים, הידיים, הבטן, החזה ועוד. מרבית התנועות הינן מעגליות, המבוצעות ב"נקודות לחיצה", אשר על פי האמונה המקומית, הינן אזורים בגוף האדם רוויים באנרגיה. במקורו, העיסוי התאילנדי אינו עדין ומבוסס על מגע רך ומלטף, כי אם על לחיצות חזקות למדיי, אם כי במרוצת השנים, כאשר העיסוי הפך לנחלתם המועדפת של מיליוני אנשים מכל רחבי העולם, החלו מרבית המעסים והמעסות לשאול את המטופל באיזו דרגת לחץ ירצה את העיסוי שלו, וניתן לבקש ולקבל עיסוי עדין יותר מהמקובל

עיסוי תאילנדי בתל אביב

עיסוי תאילנדי – גם בישראל ישנן אלטרנטיבות
כאמור, ישראלים רבים 'מכורים' לעיסוי התאילנדי, שמהווה עבורם חוויה שחייבים לעבור (וכמה שיותר פעמים) בעת ביקור במדינה הנפלאה. העיסוי התאילנדי מזכיר לרבים את הקסם האינסופי שניתן למצוא בכל פינה בתאילנד – האוכל הנפלא, האנשים החייכניים, החופים המרהיבים ותחושת החופש האולטימטיבית. אך האם חייבים להרחיק עד תאילנד בשביל עיסוי מקצועי ומהנה? היום, בניגוד לעבר, כבר ממש לא.ברחבי ישראל נפתחו בשנים האחרונות עשרות בתי ספא המציעים, בין מגוון הטיפולים והעיסויים, גם את אותו עיסוי תאילנדי אהוב. התחושות דומות, האווירה נעימה, וגם אם המחירים יקרים יותר, החוויה שווה את ההוצאה. זאת ועוד, כדי ליהנות משלווה, האנרגיה, הבריאות והטיפוח של העיסוי התאילנדי, לחובבי הטיפוח ניתן גם לשלב בין עיסוי טוב למוצרי טיפוח באיכות גבוהה במיוחד לחווית בריאות. לדוגמה – מוצרי ים המלח, הידועים בסגולותיהם למראה רענן וצעיר. בין המוצרים הבולטים נמצאים קרמים שונים, מוצרי בוץ, מוצרי טיפוח לפנים ולשיער ועוד.

המסקנה –תפנקו את עצמכם בעיסוי תאילנדי תוצרת ישראל. ביום יום – תתמרחו במוצרי טיפוח לעור .